جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 97
  • بازدید کل : 536784

دانلود کتاب الکترونیکی چراغ جادوی پدر پولدار


دانلود کتاب الکترونیکی چراغ جادوی پدر پولدار

معرفی کتاب چراغ جادوی پدر پولدار

چراغ جادو شاید بهترین عنوانی بود که می‌توانستیم برای این کتاب در نظر بگیریم، زیرا شما با مطالعۀ این کتاب می‌توانید به خلاصه‌ای از هشت کتاب پرفروش رابرت کیوساکی دست پیدا کنید.

رابرت کیوساکی را شاید بتوان یکی از توانمندترین نویسندگان در عرصۀ مدیریت مالی دانست که توانسته است مفاهیم پیچیدۀ مالی را به قابل فهیم‌ترین شکل ممکن برای اقشار مختلف جامعه بیان کنداستقبال فراوان مردم از مجموعۀ کتاب‌های این نویسنده ما را بر آن داشت که کتابی را که چکیده پرفروش‌ترین کتاب‌های وی است را تدوین کرده و کتابی که در دستان شماست حاصل این تلاش است.

هر یک از کتاب‌های خلاصه شده در این کتاب پنجره‌ای روشن از وضعیت اقتصادی جهان و چگون گی به دست گیری لگام اقتصادی زندگی خود را در پیش روی شما باز می‌کندهمانند رابرت کیوساکی امیدواریم که این کتاب نقطۀ شروعی برای تمامی کسانی باشد که می‌خواهند کنترل مالی زندگی خود را به دست بگیرند.

فهرست مطالب

پدر پولدار پدر بی پول هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید قبل از اینکه بیکار شوید به فکر تجارت باشید چهار راه پولسازی چرا می خواهم شما هم ثروتمند شوید کودک امروز، نابغه اقتصادی فردا مدرسۀ تجارت شانس دوباره


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 506

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما