جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 721
  • بازدید کل : 537672

دانلود کتاب الکترونیکی پدر پولدار پدر بی پول


دانلود کتاب الکترونیکی پدر پولدار پدر بی پول

کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی

در این کتاب میتوان به مسائلی پی برد که دید مخاطب را نسبت به ثروت و ثروت آفرینی تغییر دهد.

رابرت کیوساکی تاجر، سرمایه گذار، نویسنده و معلمی است که کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول به همراه شارون ال لکچر نوشته است. اولین کتاب رابرت کیوساکی است که در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا در سال ۲۰۰۱ میلادی در روزنامه‌های وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز می‌باشد. این کتاب، موفق به فروش ۲۶ میلیون نسخه تا سال ۲۰۱۶ شده است. خواندن این کتاب «افسانه “درآمد بیشتر لازمه پولدار شدن است” را از بین می‌برد.»، «با تفکر “خانه خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن”به مقابله برمی‌خزید»، «به پدر و مادرها نشان می‌دهد چرا نمی‌توانند برای آموزش‌های مالی به فرزندانشان، به سیستم آموزش مدارس متکی باشند.»، «یکبار و برای همیشه مفهوم دارایی و بدهی را برای ما روشن می‌سازد»، «و بالاخره به شما یاد می‌دهد چگونه مسائل مالی و نقش پول را به فرزندانتان بیاموزید تا آینده مالی موفقی پیش‌رو داشته باشند.»

ثروتمند شدن تلفیقی از هنر و علم است. رابرت کیوساکی با اهدای بیست اصل مهم قصد دارد، مفهوم ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن را برای همه ما ملموس‌تر کند.

قدرتمندترین و یگانه دارایی همه ما انسان‌ها، مغزمان است. اگر خوب تربیت شود، قادر است ثروت و قدرت سرشاری را، تنها در یک لحظه خلق کند. ثروت و قدرتی که سیصد سال پیش حتی در رویاهای پادشاهان و ملکه‌ها هم نمی‌گنجید و یک مغز پرورش نیافته می‌تواند نهایت فقر را برای صاحبانش به ارمغان آورد، بطوری که با آموزش آن، به نسل خود پایان بخشد.

پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی را بخوانید و آن را به دوستانتان معرفی کنید.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 515

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما