جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 85
  • بازدید دیروز : 158
  • بازدید کل : 537010

دانلود کتاب الکترونیکی قدرت مثبت اندیشی نورمن وینسنت پیل


دانلود کتاب الکترونیکی قدرت مثبت اندیشی نورمن وینسنت پیل

کتاب قدرت مثبت اندیشی نورمن وینسنت پیل

  نورمن وینسنت پیل با نوشتن كتاب قدرت مثبت اندیشی به میلیون ها خواننده كمك كرده است تا موفقیت و شادی را در زندگی شان تجربه كنند.

 

دكتر پیل با نقل كردن سرگذشت واقعی مردان و زنانی كه برای مشاوره به او مراجعه كرده اند، به ما نشان می دهد كه چگونه رسیدن به طرز فكر دوست، می تواند زندگی افراد را به كلی عوض كند و كلید موفقیت در تمام عرصه ها باشد.با استفاده از تکنیک های شرح داده شده در این اثر، به زندگی خود روح تازه ای ببخشد و انگیزه ی لازم برای رسیدن به امیدها و آرزوهایش را بیابد. خودتان را باور کنید! به توانایی های خویش ایمان بیاورید! خودتان را دست کم نگرفته و بدانید بدون اعتمادی منطقی به قدرت های خود، هرگز روی موفقیت و شادمانی را نخواهید دید. احساس حقارت و خوب نبودن مانعی بر سر راه آرزوهای شما قرار می دهد. اما اعتماد به نفس، راه شما به سوی خوشبختی و واقع نگری را باز می کند. این کتاب هم، به علت اهمیت همین نگرش ذهنی است که می خواهد به شما کمک کند تا خودتان را باور کرده و نیروهای درونی خویش را آزاد کنید.

نویسندگانی بزرگی از جمله جیم ران ، وین دایر و کوین ترودو مطالعه این کتاب معروف را توصیه کرده اند.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چگونه به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید، قدرت های نهفته در وجودتان را کشف کنید، اضطراب های روزمره را کنار بگذارید و آرامش گم شده در زندگی تان را دوباره پیدا کنید، این کتاب می تواند بهترین راهنمای شما باشد. دشواری ها می توانند شما را شکست دهند؛ این کتاب راه تسلیم نشدن به چنین روندی را به شما می آموزد. فرد بزرگسالی که بتواند روحیه کودکی را به میانسالی و پیری هم ببرد. انسان نابغه و بسیار هوشمندی است.زیرا نعمت بزرگی را در خود نگه داشته که خداوند به جوانان ارزانی می دارد.

خوشبخت کسی است که بتواند قلب و روح دوران کودکی را در خود همچنان زنده بدارد. نکوشید تا ابرپیچیده شوید.

در خلال روز که گاه ذهن را به اندیشه در خاطرات خوش و تصویرهای دلنشین وادارید: این گونه تصویرهای دل انگیز و خاطره های خوشایند همانند داروهای شفابخش بر ذهن شما اثرمثبت می گذارد. آرام سخن بگویید تا آرامش بیافرینید. در گفت وگو های گروهی هنگامی که بحث بالا گرفته و روند نگران کننده ای به خود می گیرد. بکوشید تا با عبارت های نرم جو را آرام کنید.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 742

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما