جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 721
  • بازدید کل : 537718

دانلود کتاب الکترونیکی ۱۷ قانون موفقیت ناپلئون هیل


دانلود کتاب الکترونیکی ۱۷ قانون موفقیت ناپلئون هیل

کتاب الکترونیکی ۱۷ قانون موفقیت

۱۷ قانون موفقیت ناپلئون هیل

در کتاب «هفده قانون موفقیت»  ناپلئون هیل به آموزش اصول و قوانینی می پردازد که میتواند در زندگی و کار و تجارت شما عامل موفقیت شود. او می آموزد که اشتیاق نقطه شروع همه موفقیتهاست. برای موفقیت یک ویژگی هست که فرد باید آن را دارا باشد و آن مشخص بودن هدف است. فرد باید بداند چه می خواهد و برای رسیدن به خواسته اش پافشاری کند.

ناپلئون هیل ۱۷ اصل را تعریف کرد که می تواند منجر به موفقیت در تجارت شود .

به اعتقاد هیل یکی از علت های شکست این است که در برخورد با مشکلات متوقف می شویم و دست از تلاش برمی داریم. بی تردید تلاش در رفتار و اعمال انسان برای دستیابی به موفقیت بسیار موثر است، اما اگر شخص تلاشگر فاقد روحیه مثبت باشد آنطور که باید به هدف خود نمی رسد.

 

یکی از دلایلی این که کتاب و دوره وی بعد از گذشت چندین سال هنوز بین مردم دست به دست میشود. این است که این اصول واقعا کار میکند.

۱۷ قانون موفقیت ناپلئون هیل

در کتاب ۱۷ قانون موفقیت ناپلئون هیل راز و رمزهای موفقیت افراد مقتدر و غول های صنعت و بازرگانی مطرح می شود. آنانی که نام، یاد و کارشان در تاریخ زنده خواهد ماند. نابغه هایی که بهانه نمی آورند و غر نمی زنند. آنان خود را اسیر وضعیت موجود و تقدیر یا سرنوشت نمی دانند. آنان افکار و شخصیت بزرگی دارند. اغلب، کارهایی انجام می دهند که دیگران از انجام آن ها اظهار ناتوانی می کنند. بی شک آنان افرادی توانمند و مانند دیگران هستند. ما بیش از هر زمان دیگر، به خرد و تدبیرشان نیاز داریم. آنان الگو و اسطوره اند.
 

ناپلئون هیل به عنوان محبوب ترین مربی انگیزشی آمریکایی در جهان شناخته شده است. معروف ترین کتاب وی  کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید است که یکی از پر فروش ترین کتابهای جهان است.

     


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 613

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما