جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 176
  • بازدید دیروز : 721
  • بازدید کل : 537822

دانلود کتاب صوتی علم ثروتمند شدن باب پراکتور


دانلود کتاب صوتی علم ثروتمند شدن باب پراکتور

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن باب پراکتور

  سال‌هاست که روحیه کارآفرینی در ایران به جریان افتاده است. در واقع یکی از کتاب‌های آموزشی برای خلق موفقیت که توسط باب پراکتور نوشته شد، کتاب “علم ثروتمند شدن” میباشد. عنوان جذابی دارد که شما را وادار به کاوش در آن می‌کند و آنچه در آن نهفته است فراتر از نکاتی برای رسیدن به ثروت است، بلکه شامل دستورالعمل‌هایی برای رسیدن به هر آنچه در زندگی می‌خواهید می‌باشد.

 

  علم ثروتمند شدن باب پراکتور

بیوگرافی باب پراکتور:

باب پراکتور استاد معروف موفقیت فردی و مالی است که در سراسر جهان شناخته شده است. او که بیش از 50 سال است به تدریس روش های موفقیت به مردم می پردازد، امروز او یکی از ثروتمند ترین و مشهورترین سخنرانان و نویسندگان جهان است. باب پراکتور در 5 ژانویه در سال ۱۹۳۴ در شهر اونتاریو واقع در کانادا متولد شد، او تنها یک نویسنده نیست بلکه باب پراکتور یک کار آفرین، یک معلم، یک مشاور، یک مشاور اقتصادی و یا یک سخنران انگیزشی است. اگر مستند راز را مشاهده کرده باشید با او در فیلم راز نیز آشنا شده اید که به عنوان یکی از سخنرانان موفقیت دنیا، ایفای نقش می کند.

قسمتی از کتاب علم ثروتمند شدن باب پراکتور:

برای تغيير زندگی، بايد زندگی را تغيير دهيد.

همه فكر مي‌كنند برای‌ تغيير کردن بايد محل كار، محل زندگی و يا حتی شغلشان را عوض كنند اما برای تغيير كردن بايد از درون خودتان شروع كنيد، اگر درون خودتان را تغيير دهيد همه چیز تغییر میکند. و توانایی شما در تغییر دادن بالا میرود.

تنها چيزی كه لازم است تا روشهای کاربردی ثروتمند شدن در زندگی شما به كار بيايد تصميم گيری است. برای ثروتمند شدن لازم نيست كار خاصی انجام دهيد، بلكه بايد كاری كه انجام می‌دهيد را با روش خاصی انجام دهيد.

باب پراکتور با سابقه بسیار زیادی که در تدریس ثروتمند شدن داره بلده چطوری هرشخصی رو ثروتمند کنه، چون خودش در زندگی با محرومیت ها و محدودیت های زیادی روبرو بوده 1960 جوانی بود که از مدرسه اخراج شده بود، کارنامه کاریش پر از کارهای بی نتیجه بود و آیندش در هاله ای از قرض و بدهی فرو رفته بود، اما اتفاق جالبی در زندگیش رخ داد و آن هم خوندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل بود، این کتاب جرقه ای رو در ذهن باب ایجاد کرد، باب در کمتر از یک ماه زندگیش تماما دگرگون شد.

 


مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 850

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما