جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 396
  • بازدید دیروز : 431
  • بازدید کل : 538925

ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس


ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس

یک سلام و خسته نباشید جانانه دارم خدمت تمامی دوستان و یاران همیشگی توی این دوره از آموزش هامون با آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس در خدمتتون هستم . و شما توی این دوره یاد خواهید گرفت که چطور برای یک اپلیکیشن اندرویدی ، با زبان جاوا ، در محیط اندروید استودیو ، برای سایت وردپرسی تون ایجاد کنید .

رشد و پیشرفت اپلیکیشن ها چطوریه؟

در دنیای امروز ما وابستگی های مختلف و متنوع بسیار زیادی رو به گوشی ها ، تبلت ها و یا هر دستگاه قابل حمل هوشمندی (که باز موبایل از همه شون مهمتره ) که به نوعی کارهای روزانه ما رو تسهیل کنه داریم ؛ و این نیازمندی به شکل عجیبی رشد و توسعه پیدا کرده که امروز به یک بخش مهم و حیاتی از زندگی ما تبدیل شده . و طبیعتا علت این محبوبیت ، وجود اپلیکیشن های مختلف موبایل هست که هرکدوم از اون ها قصد دارند به نوعی قسمتی از زندگیه ما رو تشکیل و همچنین قسمتی از مشکلات ما رو حل کنند .

” یک اپلیکیشن براش هست! “ تا به حال چندبار این جمله را شنیدید؟

از موقعی که اپلیکیشن های موبایل بازار تکنولوژی رو قبضه کردند ، دیری نشد که در تمامی بخش ها و جاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفتند . بازی و سرگرمی ، شبکه های اجتماعی ، اخبار و حتی کسب و کارها ، همه و همه ، در دسته بندی و رسته های خدمات رسانی مختلف ، رو به سوی اپلیکیشن ها آوردند و سعی کردند که از بازار یکه تاز اپلیکیشن های موبایل عقب نمونند . و به نوعی سهمی از این بازار پرسود داشته باشند .

تقریبا میشه به جرات گفت که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن موبایل وجود داره و کمتر موردی رو میشه پیدا کرد که براش اپلیکیشنی نزده باشند . مثلا شما فک کنید قصد دارید به مسافرت برید . از تهیه بلیط ، گزارش هواشناسی ، پیدا کردن مسیرهای مختلف (چه در شهر چه در جاده) ، تهیه غذا ، پیدا کردن رستوران ، یا حتی دستشویی در مواقع اضطراری

رو با اپلیکیشن ها به راحتی می تونید انجام بدید .

ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس چه مزیت هایی داره؟

شما با ساخت یک اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس تون میتونید از کلی مزایا استفاده کنید ؛ که من به چندتا از اون ها این زیر اشاره کردم .

1 – ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان

اپلیکیشن موبایل باعث ایجاد ارتباط مستقیم و لحظه به لحظه ، بین شما و مشتریان شما میشه که ، این ارتباط نزدیک باعث به وجود آمدن یک رابطه پنهان دیگه ، بین مشتری و کسب و کار شما میشه که در نهایت به وفاداری مشتری هاتون ختم میشه .

2 – تقویت برند

همه ما دوست داریم که وقتی مشتریمون توی ناخوداگاهش ، به یک محصول یا خدماتی فکر میکرد ، اولین محصولی که بهش فک کنه خدمات و یا محصول ما باشه . که این مورد در تقویت برند ما تاثیر بسیار زیادی داره .

3 – حضورتون رو پررنگتر کنید

شما می تونید با ارائه تخفیف ، محصولات و یا خدمات مختلف از طریق اپلیکیشن تون ، حضور پررنگتری بین مشتریان تون داشته باشید و مطمئن باشید که اون ها هم طی چند ساعتی که از رونمایی محصول یا خدماتتون میگذره ، از این محصول و خدمات جدید شما خبر دارند .

4 – افزایش امکان دسترسی شما

با افزایش استفاده کنندگان موبایل در سراسر دنیا ، بخصوص ایران . شما در هر مکان و هر زمان می تونید به مشتریان تون دسترسی داشته باشید و هرگونه اعلامیه و اطلاعیه (مثلا اطلاعیه تخفیف) که دارید رو از طریق اپلیکیشن به دست کاربران و مشتریان تون برسونید

نکته : برای این مورد چهارمی که گفتم ، شما با استفاده از سرویس های پیشرفته ای مثل پوشه که یک سایت بومی و قوی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران هست استفاده کنید . برای مشاهده آموزش کار با سروبس پوشه کلیک کنید .

مزایای اپلیکیشن برای مشتریان چی هست؟

1 – دسترسی آسان به محصولات شما!

خرید یک کالا هیچوقت کار آسونی نبوده ، نیست و نخواهد بود

اما! با استفاده از اپلیکیشن ، نه تنها مشتری ها به صورت آنلاین می تونند ویترین محصولات شما رو داخل گوشی شون نگاه کنند . بلکه ، شما می تونید اپلیکیشن رو طوری تنظیم کنید که اطلاعات کاربر رو در اولین خریدش ذخیره ، و بعد از اون برای خریدها بعدی از همون اطلاعات استفاده کنید . که این کار باعث تجربه خوبی برای کاربر جهت استفاده از اپلیکیشن شما میشه .

2 – دریافت اطلاعیه هایه ویژه ای مثل تخفیف

شما با استفاده از اطلاعیه ها می تونید محصولات ، خدمات و امکانات جدیدتون رو به اطلاع کاربر برسونید و کاربر رو به خرید محصول یا خدماتتون ترقیب کنید . اگرچه که این کار شاید منجر به خرید نشه ؛ اما باعث ثبت شدن برند شما در ضمیر ناخودآگاه کاربر میشه

چرا ارزش اپلیکیشن های موبایل زیاد است؟

در آینده نزدیک اپلیکیشن ها به یک بخش استاندارد و اصلی هر کسب‌ و کاری تبدیل خواهند شد . که نه تنها پروسه خرید رو آسون تر و سریع‌ تر می‌ کنند ؛ بلکه با مشتریان هم یک رابطه ماندگار و عمیق می سازند . علاوه بر همه این ها ، اپلیکیشن ها با حضورشون ، یک منبع دیگری رو هم به منابع بازاریابی و تبلیغات اضافه می کنند .

حالا با توجه به دلایل و علت هایی که گفته شد ، داشتن یک اپلیکیشن موبایل با عملکرد عالی و قدرتمند که تمام فعالیت ها و کارهای کسب و کار شما رو انجام بده ؛ یک امر حیاتی هست . و از اونجایی که ساخت یک اپلیکیشن به راحتی راه اندازی یک سایت نیست ؛ استخدام افراد حرفه ای برای این کار و یا برون سپاری اون ها (پروژه های کارفرما و پیمانکاری) ، متحمل هزینه های بسیار زیادی میشه .

 

خب!! تا این جای کار با اطلاعات مختصری راجع به اهمیت داشتن اپلیکیشن برای سایت و یا هر کسب و کار دیگه ای آشنا شدیم . و به این نتیجه رسیدیم که یکی از لازمه های حیاتِ هر کسب و کار و استارت آپی (حداقل تا یکی دو سال آینده) ، وجود یک اپلیکیشن موبایل هست . و از طرفی هم دیدیم که هزینه های ساخت یک اپلیکیشن موبایل برای یک سایت چقدر بالا هست . که حالا در این بین!!! اگر شما به دید یک برنامه نویس به قضیه نگاه کنید خواهید دید که بسیار فرصت برای ساخت اپلیکیشن خواهید داشت و کلی پروژه های مختلف

و اگر به دید کسی نگاه کنید که قصد داره یک کسب و کاری رو راه اندازی کنه ، کلی کاهش هزینه رو براش دربر خواهد داشت .

توی دوره ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس چه چیزایی گفته میشه؟

اگر بخوام به صورت مختصر یه اشاره به مباحثی که توی دوره ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس بندازم ، می تونم به این موارد اشاره کنم

1 – کار با RecyclerView : که شامل مباحث مقدماتی RecyclerView و مباحث پیشرفته اون میشه (برای اون دسته از عزیزانی که دوره ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس رو تهیه کردند ، این آموزش به صورت رایگان قرار داده شده)

2 – استفاده از کتابخونه GSON : دوره آموزشی کار با کتابخونه GSON هم برای اون دسته از عزیزانی که دوره ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس رو تهیه کردند . به صورت رایگان قرار داده میشه

3 – نحوه ساخت Material Tab : برای مشاهده این دوره می تونید به آموزش Material Tabs مراجعه کنید

4 – نحوه کار با Navigation Drawer و راستچین کردن اون

5 – نحوه استفاده از Intent اینستاگرام

6 – نحوه استفاده از Intent تلگرام

7 – نحوه استفاده از Intent یوتیوب

8 – نحوه استفاده از Intent آپارات

6 – پوشش مباحثی از متریال دیزاین

9 – ارتباط برقرار کردن با سرور از طریق کتابخونه قویه Volley : آموزش کار با کتابخونه Volley هم رو سایت مون هست می تونید تهیه ش کنید

10 – افزودن قابلیت Search برای اپلیکیشن ، جهت جست و جو در مطالب سایت

11 – افزودن قابلیت فیلتر بر حسب نام نویسندگان سایت

12 – افزودن قابلیت فیلتر زدن بر حسب تاریخ

13 – افزودن قابلیت فیلتر زدن بر حسب دسته بندی های موجود در سایت

14 – آموزش کار با کتابخونه Glide

15 – آموزش کار با ویجت TagGroup

16 – آموزش کار با ویجت Material Persian Date and Time Picker (تقویم هجری شمسی به سبک متریال دیزاین)

17 – آموزش کار با ویجت CircleImageView

18 – و… نکات ریز و کاربردی دیگه ای که تا حالا نگفتمشون مدت زمان کل آموزش : 03:35:05

اگر هنوز هم تا اینجای کار سردرگم و گنگ هستید که قرار چه چیزی رو توی این دوره باهمدیگه بسازیم . من یک خروجی از اپلیکیشن ساخته شده در این دوره تهیه کردم ، می تونید اون رو نگاه کنید و بعد بهتر تصمیم بگیرید.

برای دریافت فایل نصب (Apk) اپلیکیشن وردپرس ویا دولوپرز یا کلیک کنید ، یا از پایین

برنامه رو تست کنید

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما