جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 403
  • بازدید دیروز : 268
  • بازدید کل : 534140

دانلود کتاب الکترونیکی برو به دستش بیار ریچارد برانسون


دانلود کتاب الکترونیکی برو به دستش بیار ریچارد برانسون

کتاب برو به دستش بیار ریچارد برانسون

درس‌هایی از ریچارد برانسون، میلیا‌ردر معروف و صاحب شرکت ویرجین و یکی از جسورترین و موفق‌ترین آدم‌ها در کتاب درنگ نکن انجامش بده!

اولین‌بار روز جهانی کتابِ سال ۲۰۰۶ از من خواسته شد کتاب نترسید، انجام دهید را به رشته تحریر درآورم. هدف این بود که مطالبی دوست‌داشتنی و الهام‌بخش برای علاقه‌مندان کتاب بنویسم تا آن‌ها به خواندن کتاب‌های بیشتر تشویق شوند. چاپ اول این کتاب کم‌حجم بیش از حد انتظار من فروش کرد و در اقصی نقاط جهان به فروش رفت. این کتاب مقام اول فروش را در کشور افریقای جنوبی به دست آورد و در استرالیا در شمار کتاب‌‌های برتر سال قرار گرفت. از استقبالی که از این کتاب شد در پوست نمی‌گنجیدم. خیلی‌ها برایم نامه نوشتند و یادآور شدند این کتاب به آن‌ها الهام بخشیده و تشویقشان کرده است. در ضمن به این نتیجه رسیدم فقط خوانندگان نوظهور، که در واقع کتاب برای آن‌ها نوشته شده، از خواندن آن لذت نبردند.

حیات و زندگی برانسون در این سه کلمه خلاصه و تداوم می‌یابد: ماجراجویی، کار، و زندگی.

یک‌ سال بعد از من خواستند ویراست دوم کتاب را به چاپ برسانم و مطالبی به آن اضافه کنم تا جمع بیشتری از‌ آن بهره ببرند. در ویراست جدید تمام درس‌های اولیه من در زندگی همراه با مطالب جدیدی که به آینده نگاه داشت به چاپ رسید. در هر مرحله از نگارش کتاب بی‌آن‌که عمد و قصدی در کار باشد، درس‌هایی جدید آموختم. درس‌آموزی از زمانی شروع شد که جوان بودم. آموزش در مدرسه ادامه یافت و در تجارت پیگیری گردید. من هنوز در حال یادگیری هستم و هرگز این یادگیری متوقف نمی‌شود. این درس‌ها در تمام مدت زندگی به من کمک کرده‌اند و امیدوارم شما نیز با خواندن این کتاب به مطالبی پی ببرید که به شما الهام دهند.

فهرست مطالب کتاب نترس ، انجامش بده

برو به دستش بیار ریچارد برانسون پیشگفتار ۱. فقط انجام دهید ۲. خوش باشید ۳. شجاع باشید ۴. خود را به چالش بکشید ۵. روی پای خودتان بایستید ۶. در لحظه زندگی کنید ۷. برای افراد خانواده و دوستانتان ارزش قائل شوید ۸. احترام قائل شوید ۹. سرمایه‌داری گایا ۱۰. نوآور باشید ۱۱. کمی نیکی کنید ۱۲. سرعت عمل به خرج دهید ۱۳. جوان فکر کنید سخن آخر


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1799

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما