جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 312
  • بازدید دیروز : 223
  • بازدید کل : 534965

افزونه افزودن سایت به صفحه اصلی موبایل | Add to home screen


افزونه افزودن سایت به صفحه اصلی موبایل | Add to home screen

افزونه افزودن سایت به صفحه اصلی موبایل | پلاگین Add to home screen

معرفی افزودن سایت به صفحه اصلی موبایل

افزونه افزودن سایت به صفحه اصلی موبایل یا همان Add to Home Screen در جهت ساده سازی و بهینه سازی سایت برای نمایش به صورت اپلیکیشن، تمام صفحه شدن سایت در موبایل، سهولت و دسترسی آسان تر به سایت ارائه شده است. این افزونه دقیقا چه کار می کند؟ با استفاده از این افزونه می توانید سایت خود را مانند یک اپلیکیشن و بدون نوار آدرس مرورگر های کروم، فایرفاکس ، سافاری در دستگاه های اندرویدی و IOS نمایش دهید. در این افزونه امکاناتی مانند تغییر رنگ متون، تغییر رنگ آیکون ها، تغییر رنگ پس زمینه، تغییر رنگ دکمه ها و تغییر رنگ حاور و به هنگام تاچ دکمه ها، نمایش یا عدم نمایش مجدد صفحه، تغییر لوگو و ... قرار داده شده است تا صفحه ای کاملا متمایز با سایرین بسازید.

 

افزودن سایت به صفحه اصلی موبایل

 

پلاگین Add to home screen اپ ساز پیشرو وردپرس

بسیاری ازکاربران دوست دارند که سریعا درجریان مطالب سایت قرار بگیرند و اپ سایت راروی گوشی خود داشته باشند. اما متاسفانه قیمت های بالای برنامه نویسی اپ های موبایل باعث می شود از این امر صرف نظر کنید. اما با این افزونه دیگر نیازی به اپ نخواهید داشت و تنها کافیست سایت خود را برای موبایل بهینه سازی کنید. از طرفی اپ های آماده موبایل دارای باگ های بسیار زیادی هستند، اگر هم بدون باگ باشند دست شما را باز نمی گذارند و شما همواره طراحی ثابتی مانند دیگر اپ ها خواهید داشت و برای هر تغییری باید به روزرسانی ارائه دهید. اما با وب اپ دیگر نیازی نیست که به روزرسانی انجام دهید... کافیست در سایت خود تغییر ایجاد کنید تا در لحظه در گوشی همه کاربران تغییرات دیده شود. این افزونه تنها بهینه سازی برای نمایش به صورت فول اسکرین و نمایش راهنما را بر عهده خواهد داشت برای بهینه سازی، ریسپانسیوسازی ورفع خطاهای سایت وقالب وردپرسی تان برای موبایل باید ازطرق دیگری اقدام نمایید.

نسخه 1.2.0 در تاریخ 6 دی 1398:

  • افزوده شدن نوار ناوبری در حالت نصب شده
  • امکان درج 5 لینک در نوار ناوبری
  • امکان تغییر تمامی رنگ ها و سایزهای نوار ناوبری
  • رفع باگ


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 637

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما