جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 377
  • بازدید دیروز : 360
  • بازدید کل : 528014

دانلود کتاب الکترونیکی سایکو سایبرنتیک


دانلود کتاب الکترونیکی سایکو سایبرنتیک

کتاب الکترونیکی سایکو سایبرنتیک

سایکو سایبرنتیک با بیش از سی نسخه و تمرین آموزش ذهن به شما کمک می کنند آموزه های ماکسول مالتز را اجرا کنید.

در این ویرایش جدید و توسعه یافته،با ورزشکاران و مربیان معروف تخصصی و المپیک،کابوهای کمندانداز،گلف بازان،روان شناسان ورزش،مدیران،کارآفرینان،متخصصین فروش و بسیاری افراد دیگر برخورد خواهید داشت که زندگی شان با اجرای فرمولهای مالتز برای موفقیت تغییر کرده است.چه هدف شما کاهش وزن باشد چه ترقی در ورزش،موفقیت کارآفرینی خارق العاده،یا فروش استثنایی،عملا هر هدفی را با سایکوسایبرنتیک سریعا و به سادگی حاصل کنید.

«تصویر ذهنی» مایه ی اصلی شخصیت و رفتار انسان است.با تغییر تصویر ذهنی، شخصیت و رفتار او تغییر می کند.

کتاب الکترونیکی سایکو سایبرنتیک

خواهید دید چگونه مکانیسم خودکار موفقبیت تان را بیدار کنید. راز شرطی سازی موفقیت گلف باز جک نیکولاس. تئاتر ذهن دکتر مالتز برای کمک به شما در فروش یا گفتگو با اعتماد و قدرت. چگونه خود را از باورهای بازدارنده تان خلاص کنید. چرا نیروی اراده شکست می خورد و چگونه از ریلکسیشن برای موفقیت استفاده کنید. چگونه با جرات بیشتری زندگی کنید. چگونه می توانید عادت شادی را کسب کنید. تکنیک چاک نوریس هنر پیشه برای ابطال افکار منفی. چگونه خود را از خجالتی بودن رها کنید. راز قهرمان شیرجه المپیک گرگ لوگانیس برای توقف اضطراب وضعیتی و این که چگونه در صورت نیاز اعتماد داشته باشید.

کتاب پرفروش سایکوسایبرنتیک دکتر  ماکسول مالتز از زمان انتشارش در ۱۹۶۰ الهام بخش و ارتقا دهنده زندگی بیش از سی میلیون نفر بوده است.

با توسعه ی تصویر ذهنی دامنه ی عمل توسعه می یابد. پرورش تصویر ذهنی واقع بینانه و مناسب با ایجاد توانمندی ها و استعدادهای جدید در انسان، عملا شکست را به موفقیت تبدیل می کند. نه تنها هنر روانشناسی تصویر ذهنی به اثبات رسیده است بلکه توانسته به تبیین بسیاری از پدیده های از مدت ها پیش شناخته شده و درست درک نگردیده، کمک کند.

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1002

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما