جدیدترین ترفندها و برنامه ها رو در اختیار شما میگذاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 202
  • بازدید دیروز : 360
  • بازدید کل : 527839

دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل


دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

 

خلاصه کتاب

 

کتاب صوتی «بیندیشید و ثروتمند» شوید را «ناپلئون هیل» نویسنده آمریکایی در سال 1937 نوشته است. برای نوشتن این کتاب هیل از «اندرو کارنگی» تاجر مشهور آمریکایی کمک و مشاوره زیادی گرفته است. ناپلئون هیل مدعی است مخاطبین با خواندن این کتاب نه‌تنها روش‌های افزایش درآمد را خواهند آموخت، بلکه با راه‌ها و رموز موفقیت در هر شغلی که دارند نیز بیشتر آشنا می‌شوند.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند:

این کتاب که حاصل 20 سال تحقیق ناپلئون هیل بر زندگی، پیشه و روش افراد موفق است، دارای 13 فصل می‌باشد. 1- اشتیاق، 2- ایمان، 3- پیشنهاد، 4- علم و تخصص، 5- تصویرسازی، 6- برنامه‌ریزی سازمان‌دهی شده، 7- تصمیم، 8- پافشاری، 9- قدرت ذهن برتر، 10- راز میل جنسی، 11- ضمیر ناخودآگاه، 12- مغز و 13- حس ششم.
هیل معتقد است که با به کار بستن این 13 روش هرکسی می‌تواند به ثروت و موفقیت دست پیدا کند. او این کتاب را در سال‌های جنگ جهانی و اوج رکود اقتصادی_ اجتماعی نوشت که تا زمان مرگ او 20 میلیون نسخه از آن فروش رفت و بعدها آمار فروش آن بسیار بالاتر رفت. هیل برای نوشتن این کتاب با حدود 500 نفر از افراد موفق مصاحبه کرد و یا زندگی آن‌ها را مورد مطالعه قرارداد. ازجمله این افراد می‌توان به فورد، ادیسون، گراهام بل، محمدعلی کلی و... اشاره داشت. این کتاب می‌تواند باورهای قبلی ما در رابطه باکار و موفقیت را برهم بزند و قوانین تازه‌ای را جایگزین کند. هیل می‌گوید: «با آرزو کردن ثروتمند نمی‌شوید».

اما چیزی که شمارا پولدار می‌کند اشتیاق و میل شدید پولدار شدن و تفکر دائمی به آن، سپس برنامه‌ریزی راه و روشی برای پولدار شدن و درنهایت پیگیری این برنامه با حداکثر پشتکار است به ‌نحوی‌ که شکست برایش بی‌معنا باشد و آن را به چشم پل‌هایی برای ترقی بنگرد.
هیل معتقد است در دنیا به میزان فراوانی ثروت و موفقیت وجود دارد و ما با به کار بستن یک سری قوانین مشخص درب را به روی آن‌ها می‌گشاییم. یکی از قوانینی که در این کتاب می‌آموزیم این است که ما باید به همه کمک کنیم زیرا هر کاری که ما در این دنیا برای دیگران انجام دهیم بازخوردش به خود ما خواهد رسید پس اگر ما مشکلات دیگران را حل کنیم قطعا مشکلات خودمان نیز حل خواهد شد. این کتاب نه‌تنها راه‌هایی برای رسیدن به ثروت و موفقیت دارد بلکه راه‌های آن برای رسیدن به هر موفقیت دیگری در زندگی کارگشا می‌باشد و همین‌طور برای رهایی از زندگی روزمره و کسل‌کننده نیز جوابگو خواهد بود.
هیل می‌گوید: «در هر بخش این کتاب من به راز رسیدن به ثروت اشاره‌کرده‌ام که خودم به‌شخصه از مطالعه زندگی 500 نفر از ثروتمندترین افراد کره زمین کشف کرده‌ام اما هیچ اشاره مستقیمی به آن نکرده‌ام شما می‌توانید با خواندن هر فصل یک قسمت از جورچین این رمز بزرگ را درک کنید و قطعات جورچین را در ذهنتان کنار هم قرار دهید. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید تا به امروز پرفروش‌ترین کتاب بعد از انجیل و هری پاتر بوده است.

قسمتی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید:

تلقین به خود مفهومی است که ارتباطی میان ذهن هوشیار و نیمه‌هوشیار برقرار می‌کند. تلقین به خود، خودبه‌خود به ذهن نیمه هوشیار می‌رسد و آن را تحت تاثیر افکار قرار می‌دهد. تلقین به خود عاملی کنترل‌کننده است که انسان به کمک آن می‌تواند ذهن خود را تغذیه کند.
برای استفاده از اصل تلقین به خود سه اقدام زیر را انجام دهید:
«اول؛ به مکانی آرام بروید، در شرایطی باشید که کسی مزاحم شما نشود و سپس چشمان خود را ببندید و با صدای بلند مبلغ درخواستی را به زبان بیاورید و محدوده زمانی تعیین‌شده برای تحصیل این پول را مشخص سازید و همچنین ببینید که برای کسب این دارایی از چه می‌خواهید مایه بگذارید و وقتی‌که این دستورالعمل‌ها را به کار می‌برید، خود را ببینید که این پول را به دست آورده‌اید.
دوم؛ این برنامه را آن‌قدر در ذهن خود مجسم کنید تا بتوانید در ذهن پولی را که قصد انباشت آن را دارید ببینید.
سوم. هدف نوشته‌شده خود را درجایی بگذارید که بتوانید آن را شب و صبح ببینید. آن را قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب ببینید؛ آن‌گونه که در خاطره شما سپرده شود. هر بدبیاری، هر شکست و هر دل‌شکستگی با خود به همان اندازه یا بیشتر امتیازی مثبت دارد».
اگر شما تاکنون مایوس شده‌اید، اگر تاکنون تحت تاثیر مشکلی روح و روانتان را آزار داده‌اید، اگر سعی کرده‌اید و شکست‌خورده‌اید، اگر بیمار و معلول بوده‌اید، استفاده از فرمول کارنگی همان اصلی است که باید آن را درک کنید و از آن در زندگی خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های رمز کارنگی این است که وقتی کسی به آن احاطه پیدا می‌کند و آن را به کار می‌گیرد، خود را در مسیر رسیدن به موفقیت بی‌اراده در حرکت می‌بیند. برای رسیدن به موفقیت باید بهای آن را بپردازید، هرچند این هزینه در مقایسه با آنچه به دست می‌آورید بس ناچیز باشد.
اگر برای دریافت این رمز آماده‌باشید، پیشاپیش نیمی از راه موفقیت را پیموده‌اید و نیمه دیگر را به‌ محض آنکه به ذهن شما برسد درک خواهید کرد.

درباره ناپلئون هیل:

ناپلئون هیل در سال 1883 در ویرجینیای آمریکا متولد شد. پیشه‌اش نویسندگی و روزنامه‌نگاری بود. او یکی از پیشگامان سبک مدرن در ادبیات موفقیت محسوب می‌شود. هیل مشاور رئیس‌جمهور فرانکلین دی روزولت در سال‌های 1933 تا 1936 بود. او در ده‌سالگی مادرش را از دست داد و پدرش آهنگر بداخلاق و بی‌مسئولیتی بود که دو سال پس از مرگ همسرش ازدواج کرد. هیل و دیگر اعضای خانواده در خانه‌ای محقر و کثیف زندگی می‌کردند.
او کودکی بسیار سختی داشته و همین سبب پرخاشگری زیاد او شده بود. هیل از 13 سالگی در روزنامه ویرجینیا مشغول به کار شد و نام مستعار او گزارشگر کوهستان بود. او از این طریق مخارج تحصیلش را تامین می‌کرد، در دانشگاه، حقوق خواند و به خاطر بی‌پولی از آن انصراف داد و همچنان در روزنامه مشغول به کار بود. بعدها با مصاحبه و مطالعه زندگی افراد موفق توانست چندین کتاب و مقاله چاپ کند که بیندیشید و ثروتمند شوید معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها است.
از دیگر کتاب‌های او می‌توان قوانین موفقیت، دینامیت مغزی، رشد فکری و ثروت، علوم موفقیت و... را نام برد. او در سال 1970 از دنیا رفت.

 

مشخصات کتاب

نویسنده ناپلئون هیل
   
   
مدت 5 ساعت و 57 دقیقه
حجم دانلود 330 مگابایت
تعداد فصل 13
ژانر مدیریت و موفقیت
 


مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 548

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

متفاوت ترین فروشگاه فایل در سطح اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما